2.7
(10)

امداد باتری محصولات صبا

نصب تعویض توسط کیان باتری فقط در شهر تهران

کیان باتری به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران به فعالیت میپردازد. شما در هر ساعت شبانه روز با تماس با کیان باتری میتوانید محصولات تولیدی شرکت صبا باتری را سفارش دهید. نصب و تعویض باتری در محل توسط امدادگران کیان باتری انجام خواهد پذیرفت.

آشنایی با شرکت صبا باتری:

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند.

این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

حوزه فعالیت شرکت توسعه منابع انرژی توان به طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی است. این شرکت با چندین دفتر طراحی و مراکز توسعه فناوری و دفتر مطالعات و آینده پژوهی با برخورداری از متخصصین مجرب کشور، پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان است.

خدمات امداد باتری صبا

امروزه برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

کیان باتری به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات صبا باتری در شهر تهران به فعالیت میپردازد. گروه امداد باتری صبا با هدف ارائه خدمات سریع، دقیق، با کیفیت و فراگیر اقدام به ارائه خدمات فروش اینترنتی، امداد و عيب يابي برق خودر شما در محل شما توسط تکنسین های مجرب و کارآزموده در سريع ترین زمان ممكن نموده که در دنياي امروز با ازدحام ترافيك و مشغله كاري گامی موثر در صرفه جويي وقت و هزینه شما نموده است. لذا می توانید با خیالی آسوده خرید انجام داده و از خرید خود لذت ببرید.

ما به عنوان یکی از عاملین فروش محصولات صبا باتری در تمامی روزهای سال حتی در روزهای تعطیل خدمات امداد باطری را به صورت شبانه روزی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

  • پاسخگویی 24 ساعته جهت خرید باطری
  • ارسال رایگان باتری ماشین در کمتر از یک ساعت
  • تست دینام رایگان توسط تستر دینام
  • پرداخت هزینه باطری ماشین در محل توسط دستگاه کارتخوان سیار
  • ارائه فروش باتری حتی در روزهای تعطیل با ارسال رایگان
  • داشتن انواع باتری ایرانی و باطری کره ای در آمپرهای مختلف
  • تست برق دزدی رایگان در محل توسط کارشناسان فنی امداد باطری
  • ارسال و نصب رایگان باتری اتمی ماشین در هر ساعتی از شبانه روز

گوشه ای از خدمات بیشمار امداد باتری صبا است که در تمامی روزهای سال و به صورت شبانه روزی آماده ارائه آن به شما عزیزان هستیم.

چرا امداد صبا باتری

شرکت کیان باتری فروشنده محصولات صبا باتری در تهران و جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

لازم به ذکر است امداد باتری صبا به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته آماده ی خدمت رسانی به مشتریان می باشد. ارسال و نصب باتری برروی خودروی شما کاملا رایگان بوده و هدف ما کسب رضایت شما میباشد. جهت خرید باتری خودرو با ما تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی امداد باطری صبا، باتری ماشین مورد نظر شما را  در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان فنی متعهد و ماهر در محل تحویل و نصب می نماید.

باتری های این شرکت از بهترین و مرغوب ترین باتری ها بوده و برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی در آمپرهای مختلف و بهترین و مناسب ترین قیمت ها ارائه می شود.

امداد باطری صبا، آماده ارائه خدمات به شرکت های دولتی و خصوصی برای تامین انواع باطری اتمی، باتری یو پی اس UPS باطری های ایرانی و خارجی و برای خودروهای ایرانی و خارجی، باطری خوردوهای سنگین، نصب و تعویض باتری مورد نیاز آنها می باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید