3.3
(14)

توجه: در این قسمت لیست قیمت محصولات صبا باتری ارائه شده است. توجه نمایید این قیمت ها همراه با دریافت داغی فرسوده است.

صبا باتری (شرکت توسعه منابع انرژی توان) یا همان شرکت باتری سازی نیرو، سال های بسیاری است که در ایران یکی از مشهورترین، بزرگترین و پرطرفدارترین تولید کنندگان باطری ماشین است. صبا باتری نام قابل اعتمادی است در منطقه که مطابق استانداردهای بین المللی می باشد و محصولات خود را به بازار های خارجی نیز عرضه می کند. صبا باتری با استفاده از فناوری های روز توانسته محصولات متنوعی را تولید و نیازهای مشتریانش را برطرف کند. صبا باتری از ظرفیت های صنعتی روزی برخوردار است که جوابگوی نیاز نهادهای قانونی ، سازمان های کشور است و به نحوی می توان گفت که شرکت توسعه منابع انرژی توان تامین کننده اصلی نیازهای نهادهای معتبر و حوزه های انرژی کشورمان می باشد. صبا باتری تشکیل شده از سه گروه صنعتی شهید درخشان ، شهید حاج امینی و شهید عارفی و یک ستاد است.

گروه صنعتی شهید درخشان، انواع باتری های استارتی را تولید می کند و وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که با نام باتری نور شناخته می شود.

گروه صنعتی شهید حاج امینی، باتری های صنعتی را تولید می کند که مورد نیاز نیروگاه ها، سامانه های ارتباطی و لینتراک ها است و باتری های را تولید می کند که در تامین منابع انرژی تجدید پذیر مورد استفاده قرار می گیرند که تولیدات این گروه صنعتی با نام باتری صدر شناخته می شود.

گروه صنعتی شهید عارفی، انواع فلزات رنگین همانند سرب، مس و آجرهای نسوز را تولید می کند که با نام ذوب فلزات فجر شناخته شده است.

فعالیت های کارخانه صبا باطری در حوزه توسعه و طراحی است که دید وسیعی نسبت به آینده دارند و با در اختیار داشتن متخصصین حرفه ای و مجرب سعی در توسعه سیستم های ذخیره ساز و توسعه و طراحی سامانه های تولید انرژی دارند. صبا باطری سعی در پاسخگویی نیازهای مشتریانش دارد و برای این شرکت هیچ چیز مهمتر از نیاز مشتریانش نیست.

صبا باطری دستگاه های قدیمی را با دستگاه های مدرن و به روز دنیا جایگزین کرده تا کیفیت محصولاتش را چند برابر کند و محصولات با کیفیتی در اختیار هموطنان و حتی مشتریان خارجیش قرار دهد چراکه صبا باطری معتقد است باید بهترین ها را در اختیار مشتریانش قرار دهد و نیاز مشتری در رده اول برای این شرکت قرار دارد. صبا باطری توانسته گواهی استاندارد ملی ایران، استانداردهای معتبر بین المللی در مدل های اروپایی (EN) و ژاپنی ( HS ( EN50342+A را دارد. کارخانه صبا باطری ظرفیت تولید 5.2 دستگاه در سال از انواع باتری های 7.5 آمپر ساعت تا ظرفیت 200 آمپر ساعت و ظرفیت تولید 5.1 میلیون دستگاه در سال از انواع باتری های سیلد MF را دارد.

باتری خودرو توسط دینام خودرو شارژ می شود و به چراغ های داخل و بیرون خودروهای و وسایل الکترونیکی دیگر خودرو برق می رسند. باتری خودرو در صورت کارکردن نامناسب دینام ممکن است خراب شود. باتری ها انواع مختلفی دارند مانند باتری سربی اسیدی و باتری اتمی، باتری های سربی اسیدی نیاز به مراقبت و سرکشی مرتب دارند ولی باتری های اتمی احتیاجی به سرکشی ندارند در صورتی خراب می شوند که شارژ باتری به طور کامل تخلیه شود و یا صفحات آن معیوب شده باشد. ظرفیت باتری خودروهای سواری معمولا 12 ولت است و 2 سال میانگین طول عمر باطری ماشین است که عوامل زیادی درآن تاثیر گذار می باشد. نحوه نگهداری باتری توسط مالک خودرو در طول عمر آن خیلی موثر است و باتریها انواع مختلفی دارند که نحوه نگهداری آن ها نیز متفاوت است، در صورت خرابی باتری اگر باتری خودرو شما ضمانت داشته باشد و شامل گارانتی شود می توانید آن را تعویض کنید.

نکاتی برای نگهداری بهتر باطری های صبا باتری :

اگر چند روز متوالی نمی خواهید از خودرو استفاده کنید باطری خودرو را از مدار خارج کنید. ( باز کردن سر باطری منفی )
روشن شدن چراغ اخطار باطری از علائم خرابی دینام می باشد که باید تعمیر شود.
اگر استارت خودروی شما خراب می باشد و یا موتور خودرو تنظیم نیست به صورت پی در پی و طولانی استارت نزنید.
صبا باتری برای آب و هوای گرم مناسبتر است.
باتری های اتمی یا خشک صبا باطری، باتری های هستند که طول عمر بیشتری دارند و حتی می توان این باتریها را تعمیر کرد و طرفداران بسیاری دارد.
صبا باطری برای برطرف کردن نیاز مخاطبانش محصولات متنوعی را تولید می کند که در سه دسته باطری های سیلد ، باتریهای خودرویی و باتری های لیتیمی قرار دارند.

گارانتی صبا باتری

شرکت باتری سازی نیرو برای محصولات خود گارانتی تعویض در نظر می گیرد. این شرکت به مشتریانش گارانتی برند واریان را 12 ماه برای محصولات زیر 80 آمپر و 6 ماه برای محصولات بالای 80 آمپر قرار داده.

تاریخ تولید این نوع باطری مهم می باشد و باطری هایی را خریداری کنید که کمتر از یکسال از تاریخ تولید آن ها می گذرد در غیر این صورت باتری به دلیل واکنش های شیمیایی که انجام می دهد دیگر عمر زیادی نخواهد داشت.

نحوه استفاده از گارانتی محصولات صبا باتری

برای اینکه بتوانید از گارانتی محصولات صبا بهره مند شوید حتما باید کارت گارانتی مهر شده را همراه خود داشته باشید و به نمایندگی های این کارخانه مراجعه کنید تا خدمات رایگان را در اختیارتان قرار دهد. مراقب باشید که شماره سریال روی بدنه محصول تقلبی نباشد در صورتی که این شماره تقلبی باشد نمایندگی ها هیچگونه تعهدی برای انجام خدمات پس از فروش ندارند. کارخانه صبا باتری برای محصولات خود گارانتی های 12 و 9 ماهه در نظر دارد. نمایندگی های صبا باتری برای راحتی مشتریانش کارشناسان مجربی قرار داده تا در صورت بروز مشکل شب هنگام بتواند مشتریانش را راهنمایی کند. صبا باتری سایتی را برای پشتیبانی 24 به مشتریانش قرار داده و تمام هدف این شرکت جلب رضایت مشتری می باشد. کارخانه صبا باتری دارای 300 نمایندگی در سطح کشور می باشد که مشاوره رایگان در اختیار مشتریانش قرار می دهد تا بتوانند با آگاهی بیشتر نسبت به محصول تصمیم بگیرند.

از محصولات شرکت صبا باطری در خودروهای ایرانی و خارجی استفاده می شود همانند خودروهای دنا ، تیبا ، پراید ، رانا ، ریو ، هایما و زانتیا. شرکت صبا باطری برای اینکه نیاز بازارهای داخلی را برطرف کند تا مردم نیازی به محصولات خارجی بی کیفیت نداشته باشند، در شهرهای مختلف کشور ایران کارخانجات متعدد و مجزا ساخته که این کارخانجات انواع باتری ups و نیروگاهی و صنعتی تولید را می کنند. شرکت صبا باطری با اینکار علاوه بر برطرف کردن نیازهای بازارهای داخلی و رقابت با محصولات داخلی و خارجی، برای جوانان و سرپرست خانوار نیز اشتغال زایی انجام داده تا بتوانند در این کارخانه ها کار کنند. شرکت صبا باطری به دلیل کیفیت کاری و استانداردهای بین المللی که دارد محصولات خود را به بیش از 15 کشور خارجی صادر می کند. صادر کردن محصولات به کشورهای خارجی باعث می شود تا این شرکت هر روز دغدغه افزایش کیفیت بیشتر را داشته باشد و مهندسانش به روز باشند.

کارخانه صبا باطری دارای سابقه حدود 50 ساله است و از قدیمی های باتری سازی ایران می باشد و از این تجربه برای بهتر کردن شرایط محصولات خود استفاده می کند. هدف کارخانه صبا باطری عرضه محصولاتی با قیمت مناسب و خدمات سریع باکیفیت بسیار بالا و با استاندارد های ملی و بین المللی است برای هموطنان، چراکه مردم ایران لیاقت استفاده از بهترین محصولات با قیمتی مناسب و دارای گارانتی را دارند. شرکت صبا باطری یکی از بهترین سرویس دهی را برای مشتریانش دارد چراکه در محل اقدام به عیب یابی برق خوردو توسط تکنسین های بسیار حرفه ای می کند.

محصولات واریان صبا باتری

تخفیف!
تومان1,894,000
تخفیف!
تومان2,054,000
تخفیف!
تومان2,093,000
تخفیف!
تومان2,301,000
تخفیف!
تومان2,501,000
تخفیف!
تومان2,718,000
تخفیف!
تومان3,132,000

محصولات نیوآرمو صبا باتری

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صباباتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری می‌باشد که در طرحهای اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.
حوزه فعالیت شرکت توسعه منابع انرژی توان به طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی می‌باشد. این شرکت با چندین دفتر طراحی و مراکز توسعه فناوری و دفتر مطالعات و آینده پژوهی با برخورداری از متخصصین مجرب کشور، پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان می‌باشد.

نکاتی برای نگهداری بهتر باطری های صبا باتری :

  • اگر چند روز متوالی نمی خواهید از خودرو استفاده کنید باطری خودرو را از مدار خارج کنید. ( باز کردن سر باطری منفی )
  • روشن شدن چراغ اخطار باطری از علائم خرابی دینام می باشد که باید تعمیر شود.
  • اگر استارت خودروی شما خراب می باشد و یا موتور خودرو تنظیم نیست به صورت پی در پی و طولانی استارت نزنید.
  • برای آب و هوای گرم مناسبتر است .
  • باتری های اتمی یا خشک صبا باطری، باتری های هستند که طول عمر بیشتری دارند و حتی می توان این باتریها را تعمیر کرد و طرفداران بسیاری دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید