باتری تویوتا CHR

باتری تویوتا chr
4.7
(82)

معرفی تویوتا CHR

تویوتا CHR یکی از جذاب‌ترین ماشین های کراس اوور تویوتا در بازارهای جهانی است که مدتی قبل این ماشین مجوز واردات به کشور را دریافت کرد و در دو نسخه بنزنی و هیبریدی توسط ایرتویا به فروش رسید.

تویوتا CHR یک ترکیب جذاب از سبک طراحی ماشین های کوپه و کراس اوور است که حس و حال اسپرتی دارد و از نگاه هر بیننده ای جذاب به نظر می رسد . همین سبک طراحی خاص ، متفاوت و زیبای تویوتا CHR در داخل کابین ماشین هم شاهد هستیم و تویوتا CHR دارای کابینی زیبا ، ارگونومیک و چشم نواز است که کیفیت ساخت بسیار عالی دارد و استفاده گسترده از چرم و متریال با کیفیت درون ماشین نکته قابل توجهی است .

باتری فابریک تویوتا chr

باتری فابریک تویوتا CHR هیبرید 50 آمپر است.

باتری فابریک تویوتا CHR بنزینی 60 آمپر است.

ابهاد باتری تویوتا chr
  • طول: 25 سانتی متر
  • عرض: 17 سانتی متر
  • ارتفاع: 19 سانتی منر

toyota chr  3 باتری تویوتا CHR

بهترین باطری برای ماشین تویوتا CHR کدام باطری است؟

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 50 آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است.

انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  • میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  • میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  • و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری تویوتا CHR و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

برای تویوتا CHR باطری اتمی بهتر است یا باطری اسیدی؟

باتری ها بر اساس ساختار به دو نوع تقسیم می شوند. سیلد و غیر سیلد ( اسید شارژ ) که به آنها اتمی و معمولی هم گفته می شود. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند.

تعمیرکاران با توجه به ویژگی های متفاوتی که باتری های اسید شارژ و سیلد دارند، در خصوص انتخاب آنها برای خودروها همواره اختلاف نظرهایی داشته اند. برخی از آنها با توجه به این که شرکت سازنده تویوتا ، باتری نوع اسید شارژ را روی این خودرو نصب می کند، توصیه می کنند که این نوع باتری مناسب ترین باتری CHR است.

برای تویوتا CHR باطری ایرانی بهتر است یا کره ای؟

باطری های ایرانی 50 آمپر شرکت صبا باطری برند واریان توصیه میشود. دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

c hr باتری تویوتا CHR

تعویض باتری تویوتا CHR

تعویض باتری تویوتا CHR کار ساده ای است. برای این کار به جعبه بکس با رابط بلند و اچار شماره 10 نیاز خواهید داشت. در اولین مرحله بست منفی و سپس مثبت را باز کنید. اگر دقت کنید در تصویر پایین نیز مشاهده خواهید کرد که بست مثبت خودرو با جعبه فیوز اولیه ان همراه است, در هنگام باز کردن ان مراقب جعبه فیوز و متعلقات آن باشید. پس از باز کردن بستها نوبت به نگهدارنده باتری میرسد. اگر کنار باتری را مشاهده کنید انرا خواهید دید, نگهدارنده را باز کرده و باتری فرسوده را بیرون اورید, باتری جدید را جایگزین کرده و انرا محکم کنید. قبل از محکم کردن بستهای مثبت و منفی انها را به دقت بررسی کنید, در صورت سولفاته بودن با کمی اب جوش و مسواک انها را به خوبی تمیز کنید تا مانع عبور جریان الکتریکی نشوند.

دقت داشته باشید اگر خودتان تصمیم به تعویض باتری دارید پس از تعویض باتری نسبت به سلامت دینام خودرو و سیستم برقی خودرو و عدم برق دزدی آن اطمینان حاصل کنید. چرا که این موارد ارتباط مستقیمی با طول عمر باتری خودرو شما دارد. برای این منظور میتوانید از راهنمای تست دینام و تست برق دزدی خودرو استفاده کنید .

در صورتی که به دلیل وجود سیستمهای صوتی و تصویری نیاز به نصب باتری بزرگتر دارید میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید. در صورت وجود فضای کافی برای نصب باتری بزرگتر, باتری را خریداری کرده تا تکنسین نصب اقدام به ارسال و نصب ان بر روی خودرو شما کند. البته دقت داشته باشید که اگر خودرو شما فابریک بوده و سیستم اضافی بر روی ان نصب نشده بهترین گزینه باتری با ظرفیت پیشنهادی کارخانه است که در بالا برای شما قرار داده شده.

کدام باطری گارانتی بهتری دارد؟

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی صبا باتری در تهران مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین تویوتا chr را از کجا بخریم؟

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

برای تویوتا chr هیبرید باتری 50 آمپر صبا باتری مناسب است.

برای تویوتا chr بنزینی باتری 60 آمپر صبا باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت مناسب و قیمت باتری صبا نسبت به باقی برندها، صبا باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی صبا باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری صبا به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

تخفیف!
قیمت اصلی تومان1,558,249 بود.قیمت فعلی تومان1,495,000 است.
تخفیف!
قیمت اصلی تومان1,972,999 بود.قیمت فعلی تومان1,894,000 است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

3 1 رای
Article Rating
عضو شوید
آگاه شوید
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
صالحی
صالحی
4 سال پیش

سلام
مگه باتری خودش 45 آمپر نیست؟

باتری صبا
باتری صبا
در جواب  صالحی
4 سال پیش

سلام دوست عزیز بله باتری اصلی این خودرو 45 امپر و هم سایز باتری 50 می باشد که در ایران باتری 50 آمپر روی این خودرو نصب میشود

غزاله
غزاله
3 سال پیش

ایا باتری هیبریدی هم موجود دارید ؟

باتری صبا
باتری صبا
در جواب  غزاله
3 سال پیش

سلام خیر متاسفانه موجود نیست

نیما
نیما
2 سال پیش

من زیاد ماشین رو روشن نمیکنم. چیکار کنم که که دائا نخوام باتری عوض کنم؟

سفارش تلفنی باتری صبا