باتری مینی کوپر

باتری مینی کوپر
4.8
(80)

معرفی مینی کوپر

مینی کوپر S یک هاچبک داغ انگلیسی است که نسل اول آن در سال 2000 معرفی و عرضه شد و در ابتدا با نام‌های مینی، مینی وان و یا مینی کوپر شناخته می‌شد. اما این هاچبک جذاب تاکنون سه نسل متفاوت را تجربه کرده که نسل دوم در سال 2006 و نسل سوم آن در سال 2014 معرفی شدند.

اما مدلی که وارد ایران شده از نوع 4 در مینی کوپر است که به تازگی و با معرفی نسل سوم وارد سبد محصولات مینی شده و تا قبل از معرفی نسل سوم، مینی کوپر تنها در نسخه 3 در یا 2 در عرضه می‌شد و مینی برای بالا بردن کارایی این هاچبک، نسخه 5 در را در دسترس قرار داد. این مدل علاوه بر فضای بیشتر برای سرنشینان عقب، حجم بیشتری در فضای بار در اختیار شما قرار می‌دهد.

مینی کوپر S در بازارهای جهانی با موتورهای متعددی عرضه می‌شود اما خوشبختانه پرشیا خودرو قدرتمندترین مدل را برای بازار ایران در نظر گرفته که از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند 189 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

باتری ماشین مینی کوپر چند آمپر است؟

باطری فابریک مینی کوپر 80 آمپر است. اما با توجه به نیاز برقی خودرو باتری 74 آمپر نیز قابل نصب است.

ابعاد باتری مینی کوپر
  • طول= 28 سانت
  • عرض= 18 سانت
  • ارتفاع= 19 سانت

mini cooper 3 باتری مینی کوپر

تفاوت باتری مینی کوپر با دیگر ماشین ها

به باتری ماشین های مانند مینی کوپر باتری پایه کوتاه قطب چپ می گویند. به علت اینکه قطب های این باتری روی سطح باتری قرار گرفته است.

بهترین باطری برای ماشین مینی کوپر کدام باطری است؟

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 74 آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است.

انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  • میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  • میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  • و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری مینی کوپر و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

برای مینی کوپر باطری اتمی بهتر است یا باطری اسیدی؟

باتری ها بر اساس ساختار به دو نوع تقسیم می شوند. سیلد و غیر سیلد ( اسید شارژ ) که به آنها اتمی و معمولی هم گفته می شود. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند.

تعمیرکاران با توجه به ویژگی های متفاوتی که باتری های اسید شارژ و سیلد دارند، در خصوص انتخاب آنها برای خودروها همواره اختلاف نظرهایی داشته اند. برخی از آنها با توجه به این که شرکت سازنده ، باتری نوع اسید شارژ را روی این خودرو نصب می کند، توصیه می کنند که این نوع باتری مناسب ترین باتری مینی کوپر است.

برای مینی کوپر باطری ایرانی بهتر است یا کره ای؟

باطری های ایرانی 74 آمپر شرکت صبا باطری برند واریان توصیه میشود. دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

قیمت باتری مینی کوپر

پشما می توانید با شماره ی بالا تماس گرفته و از قیمت روز انواع باتری ها مطلع و درباره باتری ماشین مینی کوپر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

mini cooper 4 باتری مینی کوپر

طول عمر باطری مینی کوپر

معمولا باتری مینی کوپر 2 سال عمر می کند.

  • برای افزایش طول عمر باطری ماشین مینی کوپر بایستی بست های باطری را سفت کرد تا در جای خود نلغزد.
  • از سرباتری های استاندارد استفاده نموده و سر باطری های ماشین را تمیز کنیم.
  • باطری ماشین مینی کوپر را می باید از حرارت مستقیم دور نگه داشت برای این کار می توان دور باطری را فویل کشید.
کدام باطری گارانتی بهتری دارد؟

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی صبا باتری در تهران  مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین مینی کوپر را از کجا بخریم؟

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

برای مینی کوپر باتری 74 آمپر صبا باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت مناسب و قیمت باتری صبا نسبت به باقی برندها، صبا باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی صبا باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری صبا به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

تخفیف!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

0 0 آرا
Article Rating
عضو شوید
آگاه شوید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
حسینی
حسینی
2 سال پیش

وقتی در ماشین از کولر استفاده میکنیم از شارژباتری کم میشه؟

سفارش تلفنی باتری صبا