باتری هیوندای I30

باتری هیوندای i30
4.7
(81)

معرفی هیوندای I30

خودروی هیوندای i30 اکنون حدود ده سال است که به عنوان نماینده کره‌ای هیوندای در نقاط مختلف دنیا، در خیابان‌ها و جاده‌ها مشاهده می‌شود. به دلیل آن که خودروی هیوندای i30 بیشتر در قالب نسخه‌ی هاچ بک خود در ایران عرضه شده است، به طور معمول این خودرو در رده خودروهای هاچ بک و کلاس خانوادگی متوسط یا همان بخش C قرار می‌گیرد.
باطری فابریک هیوندای i30 چند آمپر است؟

باتری فابریک هیوندای آی 30 60 آمپر است اما میتوان از باتری 70 آمپر هم استفاده کرد.

ابعاد باطری هیوندای i30

ابعاد و حد اکثر فضا برای باتری هیوندای i30

  • طول= 26 cm
  • عرض= 18 cm
  • ارتفاع= 22 cm
بهترین و مناسب ترین باطری بر ای هیوندای i30 چه باطری است؟

باطری ۶۰ آمپر اتمی واریان صبا باتری برای هیوندای I30 باتری مناسبی است اما اگر از مصرف کننده های برقی اضافه در خودروتان استفاده می کنید میتوانید از باتری 70 آمپر نیز استفاده کنید.

برای هیوندای i30 باطری اتمی بهتر است یا باطری اسیدی؟

هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی بر ای هیوندای آی 30 مناسب است. ولی باطری اتمی به علت طول عمر بیشتر و کیفیت بهتر همچنین عدم نیاز به مرافبت و نگهداری و ایجاد آلودگی کمتر نسبت به باطری اسیدی مناسبتر میباشد.

باتری ها بر اساس ساختار به دو نوع تقسیم می شوند. سیلد و غیر سیلد ( اسید شارژ ) که به آنها اتمی و معمولی هم گفته می شود. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند.

تعمیرکاران با توجه به ویژگی های متفاوتی که باتری های اسید شارژ و سیلد دارند، در خصوص انتخاب آنها برای خودروها همواره اختلاف نظرهایی داشته اند. برخی از آنها با توجه به این که شرکت سازنده هیوندای i30، باتری نوع اسید شارژ را روی این خودرو نصب می کند، توصیه می کنند که این نوع باتری مناسب ترین باتری هیوندای i30 است.

علایم خراب شدن و زمان تعویض باطری هیوندای I30
  • اگر هیوندای i30 پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزند احتمالا باطری خراب است ابتدا باید برق دزدی ماشین چک شود سپس در صورت نیاز باطری تعویض شود.
  • اگر استارت ماشین هیوندای i30 سنگین میزند باطری ضعیف شده است یا باطری را باید شارژ کنید اگر جواب نداد باتری را تعویض نمائید.
  • اگر برق پشت آمپر قطع شده و یا ضعیف است ابتدا فیوزهای ماشین هیوندای i30 را چک کنید اگر مشکلی نداشت باطری را تعویض نمائید.
بیشترین آمپر مناسب برای باطری هیوندای i30 چه آمپری است؟

باطری فابریک هیوندای i30 که شرکت هیوندای بر روی این خودرو نصب میکند ۶۰ آمپر است ولی اگر مصرف کننده برقی اضافه مانند سیستم صوتی و یا لامپهای پر نور دارید حتما باید از باطری ۷۰ آمپر استفاده کنید در غیر این صورت همان ۶۰ آمپر کافی است.

باطری کمتر از ۶۰ آمپر بر ای هیوندای i30 به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

طول عمر باطری هیوندای i30 چه مدت است؟

عمر متوسط باطری هیوندای i30 حدودا دو سال است. که این مدت با توجه به نحوه عملکرد دینام و سیستم بر قی ماشین و نوع استفاده از باطری تغییر میکند.

باطری ایرانی مناسب برای هیوندای i30 چه باطری است؟

اگر قصد خرید باطری ایرانی بر ای ماشین هیوندای i30 را دارید میتوانید باطری ۶۰ آمپر واریان صبا باتری را انتخاب کنید.

باطری هیوندای i30 از نوع باطریهای بلند است ولی باطری کوتاه هم میتوان روی این خودرو نصب کرد ولی جهت قطبهای باطری حتما باید به صورت (L)باشد.

هرگز وقتی که ماشین هیوندای i30 خاموش است ضبط و سیستم صوتی را روشن نکنید این کار باعث کاهش عمر باطری میشود.

اگر ماشین هیوندای i30 به علت ضعیف شدن باطری استارت نمیزند فقط با روش باطری کمکی هم آمپر ماشین را روشن کنید.

دینام هیوندای i30 چند آمپر است؟

دینام این خودرو ۷۵ تا ۸۵ آمپر میباشد. یعنی این دینام باطری تا قدرت ۸۰ آمپر را به خوبی شارژ میکند. اما تنها تا باتری 70 آمپر می توان بر روی این خودرو نصب کرد.

hyundai i30 5 باتری هیوندای I30

دزد گیر هیوندای i30

ماشین هیوندای i30سیستم ضد سرقت دارد ولی اگر قصد نصب دزدگیر بر روی این خودرو را دارید حتما از دزدگیهای فابریک هیوندای همراه با سوکت فابریک استفاده کنید تا باعث ایجاد مشکل بر ای سیستم برق و باطری هیوندای i30 نگردد.

باطری فابریک هیوندای i30 را از کجا بخربم؟

فروشگاه صبا باتری عرضه کننده انواع باطری بر ای هیوندای i30 و سایر هیونداهای موجود در کشور به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد.

قیمت باطری هیوندای i30 چقدر است؟
آیا باتری اسیدی برای هیوندای i30 مناسب است؟
کدام باطری گارانتی بهتری دارد؟

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی صبا باتری در تهران  مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین هیوندای i30 را از کجا بخریم؟

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

برای هیوندای i30 باتری 60 آمپر صبا باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت مناسب و قیمت باتری صبا نسبت به باقی برندها، صبا باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی صبا باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری صبا به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

تخفیف!
تخفیف!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

0 0 آرا
Article Rating
عضو شوید
آگاه شوید
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
میرصانع
میرصانع
4 سال پیش

سلام برای هیوندای i30 باتری 60 آمپر پایه بلند باید انداخت یا پایه کوتاه؟

باتری صبا
باتری صبا
در جواب  میرصانع
3 سال پیش

سلام دوست عزیز فرقی ندارد هر دو قابل نصب می باشد.

مهیار
مهیار
2 سال پیش

منظور از قطب راست و چپ باتری چیه؟>

سفارش تلفنی باتری صبا