باتری ون غزال

باتری ون غزال
4.8
(81)
معرفی ون غزال

ون غزال یا گزال تولید شرکت خودروسازی روسی GAZ است که از سال 1992 تا کنون تولید می شود و در ایران توسط ایران خودرو دیزل عرضه می شد و با نام ون غزال ایران خودرو شناخته میشد. موتور ون غزال 4 سیلندر به حجم 2463 سی سی است و می تواند حداکثر 140 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه نیرو تولید کند و با وزن 2340 کیلوگرم  و سیستم گیربکس 5 سرعته دستی میتواند به حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت برسد.

باتری ماشین ون غزال چند آمپر است؟

باطری فابریک ون غزال 66 آمپر است. ولی به علت تفاوت کوچک در اندازه باتری های 66 ، 74 امپر و توانایی دینام ماشین ون غزال می توانید از این باتری ها نیز استفاده کنید اما باتری پیشنهادی ما 74 آمپر است.

تفاوت باتری ون غزال با دیگر ماشین ها

به باتری ماشین های مانند ون غزال باتری پایه کوتاه  قطب چپ می گویند. به علت اینکه قطب های این باتری پایینتر از سطح باتری قرار گرفته است.

قیمت باتری ون غزال

طول عمر باطری های کره ای بیشتر از باتری های ایرانی است اما باتری های ایرانی ارزان تر از باتری های کره ای اند و قیمت این باطری ها نسبت به شرکت تولید کننده شان متفاوت است شما می توانید با شماره ی بالا تماس گرفته و از قیمت روز انواع باتری ها مطلع و درباره باتری ماشین ون غزال اطلاعات بیشتری کسب کنید.

طول عمر باطری ون غزال

معمولا باطری ون غزال 3 سال عمر می کند اگر باطری کره ای باشد، اما در باطری های ایرانی نسبت به شرکت تولید کننده از یک سال و نیم تا دو سال متفاوت است.

qazal باتری ون غزال

برای افزایش طول عمر باطری ماشین ون غزال بایستی بست های باطری را سفت کرد تا در جای خود نلغزد.

از سرباتری های استاندارد استفاده نموده و سر باطری های ماشین را تمیز کنیم.

باطری ماشین ون غزال را می باید از حرارت مستقیم دور نگه داشت برای این کار می توان دور باطری را فویل کشید.

کدام باطری گارانتی بهتری دارد؟

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی صبا باتری در تهران  مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین ون غزال را از کجا بخریم؟

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

برای ون غزال باتری 66 آمپر صبا باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت مناسب و قیمت باتری صبا نسبت به باقی برندها، صبا باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی صبا باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری صبا به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

تخفیف!
تخفیف!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

0 0 آرا
Article Rating
عضو شوید
آگاه شوید
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
کلانتری
کلانتری
3 سال پیش

سلام دوست عزیز من با این ماشین مسافر جابجا میکنم اگه بخوام تو تابستون کولر بگیرم آمپر بالای باتری تاثیرداره؟

باتری صبا
باتری صبا
در جواب  کلانتری
3 سال پیش

سلام دوست عزیز برای خودروی شما باتری 90 آمپر و 100 آمپر هم قابل نصب است

سفارش تلفنی باتری صبا