باتری پژو 2008

باتری پژو 2008
4.8
(81)

معرفی پژو 2008

پژو 2008 یک کراس اوور شهری کوچک است که در سال 2013 توسط کمپانی فرانسوی معرفی و عرضه شد. 2008 به نوعی جایگزین 207 SW شد چراکه پژو قصد نداشت نسخه SW از 208 را عرضه کند. اما 2008 در بسیاری از بخش‌های فنی با 208 مشترک است. پژو 2008 بر اساس پلتفرم گروه خودروسازی پژو-سیتروئن به نام PF1 ساخته شده است.

پس از به ثمر رسیدن برجام، کمپانی پژو تصمیم گرفت به بازار ایران بازگردد و قراردادی را با شرکت ایران خودرو مبنی بر تاسیس یک شرکت مشترک به امضا رساند. نتیجه این همکاری، تاسیس شرکت ایکاپ و مونتاژ محصولات پژو و به ویژه پژو 2008 در ایران بود.

پژو 2008 از یک موتور 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد که قادر است قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاوری معادل 240 نیوتن متر تولید کند. بنابراین می‌توان آن را خودرو تند و تیزی دانست. پژو 2008 برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون تنها به 8.3 ثانیه زمان نیاز دارد.

باتری ماشین پژو 2008 چند آمپر است؟

باتری فابریک پژو ۲۰۰۸ باتری 60 آمپر میباشد.

ابعاد باتری پژو 2008
  • طول= 24 سانت
  • عرض= 17 سانت
  • ارتفاع= 19 سانت

Peugeot 2008 2 باتری پژو 2008

برای پژو 2008 باتری اسیدی مناسب است یا باتری اتمی؟

باتری ها بر اساس ساختار به دو نوع تقسیم می شوند. سیلد و غیر سیلد ( اسید شارژ ) که به آنها اتمی و معمولی هم گفته می شود. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند.

تعمیرکاران با توجه به ویژگی های متفاوتی که باتری های اسید شارژ و سیلد دارند، در خصوص انتخاب آنها برای خودروها همواره اختلاف نظرهایی داشته اند. برخی از آنها با توجه به این که شرکت سازنده ، باتری نوع اسید شارژ را روی این خودرو نصب می کند، توصیه می کنند که این نوع باتری مناسب ترین باتری پژو 2008 است.

هر دو نوع باتری اتمی و اسیدی بر روی ۲۰۰۸ قابل نصب است ولی باتری اتمی به علت طول عمر بیشتر و کیفیت بهتر همچنین عدم نیاز به مراقبت و نگهداری قطعا بهتر خواهد بود.

برای ماشین پژو ۲۰۰۸ حتما از باتریهای اتمی و کلسیمی استفاده کنید.

بهترین باطری برای ماشین پژو 2008 کدام باطری است؟

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 60 آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است.

انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  • میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  • میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  • و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری پژو ۲۰۰۸ و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

طول عمر باتری ماشین پژو ۲۰۰۸ چه مدت است؟

عمر مفید باتری بر روی پژو ۲۰۰۸ بین دو تا سه سال میباشد و پس از این مدت باید نسبت به تست و در صورت نیاز تعویض باتری اقدام شود.البته اگر از باتریهای کره ای اصلی استفاده کنید قطعا عمر باتری بیشتر خواهد بود.

عمر دقیق هر باتری به نحوه عملکرد دینام و نوع کارکرد خودرو بستگی دارد.

علایم خراب شدن باتری پژو 2008 چیست و زمان تعویض باتری چه موقع میباشد؟
  • اگر ماشین پژو ۲۰۰۸ پس از مدتی خوابیدن استارت نزند باتری ضعیف شده و نیاز به تعویض دارد. (باتری شارژ نگه نمیدارد)
  • اگر چراغهای ماشین در زمان خاموش بودن ماشین کم نور شده باتری ضعیف است و باید چک شود.
  • اگر ماشین پژو ۲۰۰۸ با استارت سنگین روشن میشود باتری باید تست شود اگر ولتاژ باتری زیر ۱۲ بود باتری را تعویض کنید.
  • اگر برق پشت آمپر ماشین پژو ۲۰۰۸ ضعیف شده و یا قطع شده است ابتدا سرباتریها را چک کنید اگر مشکلی نداشت باتری را تعویض نمائید.
  • اگر سر باتریهای ماشین سولفاته شده این هم یکی از نشانه های خراب شدن باتری است.

با مشاهده علایم فوق بر روی ماشین پژو ۲۰۰۸ فورا باتری را چک و در صورت نیاز تعویض نمائید.

  • هر گاه ماشین پژو ۲۰۰۸ خاموش است هرگز ضبط و سیستم صوتی ماشین را روشن نگنید این کار باعث کاهش شدید عمر باتری میشود.
  • هر گاه قصد روشن کردن ماشین برای مدت بیش از دو هفته را ندارید سرباتری منفی را از قطب باتری جدا کتید تا باعث تخلیه باتری نشود.
  • هر گاه ماشین پژو ۲۰۰۸ به علت ضعیف شدن باتری استارت نمیزند جهت روشن کردن ماشین فقط از روش باتری کمکی هم آمپر استفاده شود.
  • چراغ کنترل وضعیت باتری را چک کنید رنگ سبز نشانه سلامت باتری است . رنگ مشکی نشانه ضعیف شدن باتری است و رنگ سفید نشانه خرابی باتری ماشین میباشد.
  • سر باتریهای ماشین پژو ۲۰۰۸ را هر ماه تمیز کنید تا از سولفاته شدن سرباتریها و در نهایت خراب شدن باتری جلوگیری کنید.بهترین محلول برلی تمیز کردن سرباتریها محلول آب و جوش شیرین است.

Peugeot 2008 3 باتری پژو 2008

کدام باطری گارانتی بهتری دارد؟

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی صبا باتری در تهران  مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باطری اصلی ماشین پژو 2008 را از کجا بخریم؟

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

برای پژو 2008 باتری 60 آمپر صبا باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت مناسب و قیمت باتری صبا نسبت به باقی برندها، صبا باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی صبا باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری صبا به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

تخفیف!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

0 0 آرا
Article Rating
عضو شوید
آگاه شوید
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
قنبری
قنبری
4 سال پیش

سلام
میخاستم بدونم خروجی باتری 2008 چقدره؟

باتری صبا
باتری صبا
در جواب  قنبری
4 سال پیش

سلام دوست عزیز خروجی باتری ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

مولایی
مولایی
2 سال پیش

به من گفتن فقط باتری 60 آمپر میتونم روی پژو 2008 نصب کنم. من سیستم دارم روی ماشین 60 آمپر جواب نمیده. نمیشه بالاتر نصب کنم؟ راهنمایی میکنید؟

تیله کو
تیله کو
2 سال پیش

سلام خدمات تعویض باتری اجرت دارد یا خیر؟
پرسنل شما قادر به تعویض باتری ۲۰۰۸ هستند؟

باتری صبا
باتری صبا
در جواب  تیله کو
2 سال پیش

سلام. خیر.فقط مبالغ ثبت شده برای باتری را پرداخت می کنید. بله قادر هستند.

سفارش تلفنی باتری صبا