باتری سوبارو فارستر

4.8
(215)

معرفی سوبارو فارستر

یکی دیگر از شاسی بلندهای کارخانه ژاپنی سوبارو، فارستر یا فورستر نام دارد. یکی از ویژگی های محصولات سوبارو سیستم چهار چرخ محرک بودن آن هاست که سوبارو فارستر هم از بهره مند است و آن را به شاسی بلندی مناسب آفرود کرده است. نمونه ی توربو این خودرو نیز با نام فارستر XT نیز تولید می شود.

مدل پایه دارای موتور باکسر 2498 سی سی است که توان تولید 171 اسب بخار را دارد و نمونه توربو با حجم موتوری کمتر اما قدرت بیشتر توان تولید 245 اسب بخار را دارد همچنین از لحاظ ایمنی می توانید با خیالی آسوده سوار این شاسی بلند ژاپنی شوید چرا که دارای 5 ستاره ایمنی از موسسه NHISA آمریکا و 5 ستاره ایمنی از موسسه EuroNcap اروپا است.

باطری فابریک سوبارو فارستر چیست؟

باطری فابریک ماشین نیسان سوبارو فارستر باطری 74 آمپر اتمی میباشد. و تنها همین آمپر بر روی آن قابل نصب است.

ابعاد باطری سوبارو فارستر چقد است؟

اابعاد و حد اکثر فضا برای باطری سوبارو فارستر به شرح زیر میباشد.

  • طول=28 cm.
  • عرض= 18 cm.
  • ارتفاع19 cm.

subaru forester 2 باتری سوبارو فارستر

بهترین باطری برای سوبارو فارستر چیست؟

باتری 74 آمپر صبا باتری برای سوبارو فارستر باتری مناسبی است.

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 74 آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است.

انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  • میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  • میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  • و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری سوبارو فارستر و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

طول عمر باطری سوبارو فارستر چه مدت است؟

طول عمر باطری برروی ماشین سوبارو فارستر حدود دو سال میباشد. و پس از این مدت باید نسبت به تست و یا تعویض باطری اقدام شود. البته عمر دقیق باطری بستگی به نوع استفاده از خودرو و لوازم برقی ماشین دارد.

آیا باطری آمپر بالا بر روی سوبارو فارستر میتوان نصب کرد؟

اگر ماشیین شما لوازم برقی اضافه مانند سیستم صوتی ویا لامپهای پر نور دارد میتوانید باتری تا 74 آمپر را برروی سوبارو فارستر نصب کنید. ولی اگر چیز اضافه ای ندارد همان 74 آمپر کافیست.

برای سوبارو فارستر باتری اتمی بهتر است یا باتری اسیدی؟

باتری ها بر اساس ساختار به دو نوع تقسیم می شوند. سیلد و غیر سیلد ( اسید شارژ ) که به آنها اتمی و معمولی هم گفته می شود. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند.

تعمیرکاران با توجه به ویژگی های متفاوتی که باتری های اسید شارژ و سیلد دارند، در خصوص انتخاب آنها برای خودروها همواره اختلاف نظرهایی داشته اند. برخی از آنها با توجه به این که شرکت سازنده نیسان، باتری نوع اسید شارژ را روی این خودرو نصب می کند، توصیه می کنند که این نوع باتری مناسب ترین باتری سوبارو فارستر است.

باطری اتمی به علت طول عمر بیشتر و همین طور نیاز نداشتن به مراقبت و نگهداری و آلودگی کمتر نسبت به باطری اسیدی بیشتر مورد توجه و توصیه قرار میگیرد.

subaru forester 1 باتری سوبارو فارستر

علایم خراب شدن باتری سوبارو فارستر چیست؟
  • استارت نزدن ماشین سوبارو فارستر
  • نیامدن برق پشت آمپر سوبارو فارستر
  • تق تق کردن استارت هنگام استارت زدن سوبارو فارستر
قیمت باتری فابریک سوبارو فارستر چقدر است
آیا باتری ۶۰ آمپر برای سوبارو فارستر مناسب است؟
باتری فابریکی سوبارو فارستر از کجا بخرم؟
کدام باطری گارانتی بهتری دارد؟

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی صبا باتری در تهران مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند و شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

باتری اصلی ماشین سوبارو فارستر را از کجا بخریم؟

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری است که در طرح‌های اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.

برای سوبارو فارستر باتری 74 آمپر صبا باتری مناسب است.

با توجه به کیفیت مناسب و قیمت باتری صبا نسبت به باقی برندها، صبا باطری گزینه مناسبی خواهد بود.

ما در تلاشیم تا به صورت تمام وقت و در تمامی ایام خدمات فروش اینترنتی صبا باتری را ارائه دهیم.

تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری صبا به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

تخفیف!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

0 0 آرا
Article Rating
عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
سفارش تلفنی باتری صبا